what thrills you inside?

Music makes the world go round, har två spelningslistor på spotify en "Anna" där allt med dunk och lite the kooks osv håller hus, sen en "Calm"(lugnt) med MASSSA sköna låtar, akutiskt och lugnt. Underbart.
Honey and the moon, Blowin' in the wind, Iris, Different stars, A lonely september, So you do, Lucky, Body's a temple, Hurtful, So sick OSSSSV! mysigt
Får se vad som händer ikväll, hoppas på festa men allt verkar så oplanerat, inte för att det ofta brukar vara så planerat när man festar.. men ja, har dricka och allt det saknas bara fest.
Isåfall blir det nog med några prickar som är underbara :) Men som sagt får se!

Sitter och äter macka&oboy nu, så jävla gott haha. Kommer aldrig bli gammal nog för att byta ut oboy mot kaffe.
Ska snart ner till centrum och fixa så mitt busskort är på helger också, har bara veckodagar 6-19.. Så a.
Kan ju behövas :)
Sen hoppas jag ju som sagt på fest, hoppas det blir så. Ska äta upp sen göra iordning mig och ta min underbara cykel ner. Säkert bland dem sista dagarna med fin sol :) Dock blåser det förjävligt. Berättar om dagen later eller nått! ciaaaaao!
"This feels so simple, i could kiss you all night"


Kajsa, jag & Nattaaa på skolavslutningen. galet röj! kommer alltid minnas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0