way i wanted to

Taio Cruz - She's like a star
Kanye West - Love lockdown
Jamie T - If you got the money
Sahara Hotnights - Visit to vienna
Coldplay - Clocks

Mest spelade just nu för mig iallafall :) Var i skolan idag, det var kuul. Vi körde kung i basket på rasten, haha alla sprang som idioter, det var roligt. Har jag sagt att du är galet snygg?
A och sen hade vi en inte alltför händelserik engelska och sen slutade vi .. vet fan inte när. Kom hem, softade och aaa. Inte mycket mer.
Planer inför imorgon;
07:30, Tåget till skolan
Runt 11:00 slutar, ingen idrott
11:13, tåget hem
12:45, möta pappa vid stationen, ta tåget till söder
15:00, Möte med polis om hur det ska gå till på rättegången
17:00, äta med pappa och bror i stan?
heeeeeeeeeeeeeeem.

Btw kom på en grej, det blir nog hål i tungan nästa onsdag! :) nice! mamma kommer bli galet lack. haha.. men whatever. :) pussss

Jag och min mupp förra fredagen efter fredrika dagen

Kommentarer
Postat av: tönt

soft

2009-09-24 @ 23:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0