To leave the rest of the world behind

Hade en lektion idag haha.. + klassråd, sen var idrotten inställd för läraren var inte där.
Vi spelade lite fotboll i hallen, jag stod i mål utan glasögon hahahaha jag måste ju säga att jag ser så jävla dåligt.
Har inte stått i mål på sju åtta månader fan jag är ju helt op.. Mycket roligare att spela ute så skiter nog i målvaktspositionen va!
Sen gick jag nästan hem direkt för jag var så jävla arg på mig själv. Haha.
För att jag drack den där skiten med kiwi i. Så jävla arg!
Ser ut som stöööööörsta aidsbarnet jag orkar inte se ut så det är fan skitjobbigt.
Vet inte om så många bryr sig men man känner sig bara så jävla ful, det suger haha.
men men hoppas det går bort snart och gör det inte det så sitter jag fan inne tills det gör det..
Och när de väl går bort blir jag mitt vanliga jag, haha=)

It only takes one little tought of you,
to leave the rest of the world behind
Jävligt konstigt må jag säga! men hotstuff vad ska jag göra.. haha ingen fattar. eller kanske. vet inte ;-)

Skriver nog sen ciaaaaaaaao snygging ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0