tagg1

Kanske ska med elin in till hennes farbrors lägenhet hon har hela veckan på söder och sova där ist för i min lilla håla, får se :)
Ooooch på tisdag ska jag klippa mig, och kanske göra håret lite ljusare :), och nästa vecka blire nog hål i tungan!
Galet, kommer säkert göra fett ont. Ska ta det med paulina, vi har alltid sagt det men det har icke blivit av.
Måste bara samla in lite cash först :).

BTW så är jag galet taggad på att någon ska kicka värsta festen med galet bra musik så man kan daaaaaaaaaaaaansa!
Lyssnar på Pitbull - Bojangles haha påminner om sportscamp tiderna osv.. ruuuligt :)

Paulina & jag när hela den här fjortisgrejen var som störst.. AHAHAHAHA fyfan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Paulina va iaf myyyycket mera fjortis än va du va, kolla hennes läppar

2009-09-06 @ 15:15:56
Postat av: Anna W

äh, såna dagar hade nog jag också :)

2009-09-06 @ 19:03:08
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0