So do you

tjo! kan inte sova, alla verkar ha lagt sig eller är ute och festar.
Det blåser hur mycket som helst ute.. hatar verkligen sånt här.
Mörker, när det blåser så mycket så det viner, regn på natten. Ja, om man sover själv iallafall för då känner man sig så jävla otrygg bara.

Btw ingenting så kom jag på nu att det är skolfoto nästa torsdag! Klassfoto på torsdagen och tisdagen efter är det tydligen självporträtt.
Borde vara samma gång, det är fint om fotona passar ihop eller vad man ska säga, menmen :).
Lyssnar på Plain white T's - A lonely september. AH! fan det är ju september nu. Haha tajmat!
Den är galet skön, gillar den.
Menmen, har inte speciellt mycket att skriva.. Jojuste, skoldagen, kan berätta!

Jag och Sebbe kom kanske fem i nio till skolan, sen skulle vi sitta i aulan idag igen.
Jag tror att jag seriöst kommer få koncentrationsproblem i den här klassen... haha hyfsat många blir rastlösa fort, endel är galna skämtare och det går fan inte att bara vara tyst och sitta där. Men.. haha får se hur det går.
Vi gick efter första timmen som vi gjorde igår, så gick vi till torvalla och innebandy killarna spelade innebandy och jag och några andra körde prick ett tag. Kunde inte vara med så länge, haha, körde barfota och blev galet blå på högerfoten och den svullnade upp galet haha.. inneskor nästa gång? ture erbjöd sin ena strumpa men tyckte han behövde den själv!:D haha..
Sen gick vi och åt, inte så gott men det gick ner. Sen blev det lite saker i hemvisten.. Galet tråkigt.
Undra hur fort det kommer gå innan jag börjar bli skoltrött. Hoppas de inte går så snabbt.. vill fan få bra betyg. Aiallafall. Sen slutade vi halv två eller nått, stod vid busshållsplatsen ett tag med några sen gick jag till tåget så åkte jag hem, skulle egentligen blivit fest ikväll men allt gick inte direkt som vi ville tror jag. Menmen det kommer fler tillfällen.

Nu vet jag inte, men känner för att sätta på en film eller nått.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0