shoes baby shoes

Vart ute och gått med filbeee! Mysigt. Kom hem för en stund sen. Imorgon blir det skola, men fan inte med tåg! Min vän viktor har precis kirrat kortet så han ska köra till skolan, han går fredrik och han börjar åtta. Det gör jag med! PERFECT, så imorgon blir det att bila too school. Fan va skönt!:)
Softa i skolan och sen ska jag och köpa massa skooooooor! Massa stövlar skulle jag vilja säga.
Fyfan vad snygga jag har hittat, dessa är ett par! Så jävla snygga. Får se om amanda eller filbee skulle med och kirra skorna, annars blire väl by myself! nu ska jag städa ur en spegelbyrå som min kusin ska hämta imorgon.
Sen blir det väl nattinatti. PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du som är så krektiv och cool vill väll vara med och tävla? Jag behöver 2 styckna till som vill vara med för att jag ska genomföra den, mer info finns på bloggen. Så kom igen nu Anna :)

2009-09-14 @ 19:25:47
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0