rainy evening

Hemma nu, det gick bra att städa hos farbror.
För 4 veckor sen städade jag där sist, då var det fan galet varmt ute 30 grader och a.. btw iaf. Men då hade vi precis vart ute på Landsort med släkten, sen hade han ramlat för han har inte så bra balans, så han hade skitont i ryggen/magen.. och nu för någon vecka sen fick han reda på att 2 revben var brytna. Jävla idiotläkare!
Förra veckan hade han svimmat 4-5 gånger för att det gjorde så ont och dom ger inget som lindrar de heller.. blir så arg.
Aja. Sen träffade jag pappa lite, han var nere vid båten in the harbour. Sen tog jag tåget hem med cykeln för det regnade galet. Blev endå dyngsur även fast jag har 1 minut från tåget och hem sen. Lyckat.

Aja the good news är väl att jag är 600 spänn rikare.. och kiwi incident-grejen börjar sakta men säkert gå bort. Irriterande är det allt menmen det går bort. Nu ska jag fixa lite inför imorgon och smsa med en myyyyyycket trevlig människa. Puss

Kommentarer
Postat av: Madelen

myyyyyycket trevlig människa ? : )) ngn du berättat om ? :)



Kram Madde

2009-09-03 @ 23:58:45
URL: http://www.glife.se/madelentovedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0