Pics tomorrow raringar

Visste du att..

att jag vill ha - en snygg jävla man
att min senaste kyss - var med en brud som kallar sig josefajne, helt galen
att jag lyssnar mest på - chillmusik
att jag pratar - är bara nice
att jag inte gillar - backstabbers
att min första riktiga kyss - var rätt konstig
att jag avskyr när folk snackar - om en bakom ryggen&sen ljuger om det
att kärlek är - så jävla mycket bättre med sex
att jag gillar att - fiesta
att jag alltid kommer att - jävligt lång
att jag är hemligt förälskad i - som alla andra, EDWARD CULLEN fuckasss
att sist jag grät var - Ett bra tag sen
att min mobiltelefon är - stephanies lånetelefon eftersom min glömde jag på tåget!
att när jag vaknar på morgonen - är jag skiiitseg
att innan jag går och lägger mig - läser jag typ. nivet blixten slog ner i tv. =ingen tv. hej kom och hjälp mig.
att idag har jag - ätit fiskburgare i skolan
att jag just nu tänker på - hotstuff
att i kväll ska jag - chilla in my masterbed
att i morgon kommer jag - börja fucking halv elva
att jag hoppas - att jag ska bli modellll

Har du:
Någon som förstår dig? Afan!
Någon som du saknar? Nja. har jag väl, polare&familj
Någon som du hatar? snarare ogiller
Vem kramade dig senast? Nandorf
Vem pussade dig senast? josefajne
Vem ringde dig senast? papi
Vem ringde du senast? filbeeeee
Vem var hemma hos dig senast? josefajne
Vem var du hemma hos senast? dennis asplund på efterfest
Har du några kärleksproblem?  Nejfan
Har du pratat med någon idag? haha om jag har
Har du gråtit idag? nope, pallets
Har du skrattat idag? jaaaarraah

Jag:
Är singel? hellyeah
Svär ofta? all the time man
Sjunger i duschen? om jag gör
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? i trean ja
Skrattar åt dina egna skämt? ja dom är ju roliga annars skullejag inte säga dom:)
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? aop

Har du:
piercingar? öronen, tungan på ons:D
Syskon? två halvsyskon ett plast
Jobb? de kommer chilla
För många vänner? nja
Rymt hemifrån? typ i trean till sophuset
Färgat håret? Aaa eller inte mycket asso
Bra självförtroende? Ja men vafan de är helt OOK
Sagt "jag älskar dig" till någon? aaråh
Varit kär? Javisst
Gjort något olagligt? jag ska bli aina så scchhh
Somnat i skolan? mmmmmmmmh!
Brutit ett ben? lilltån, gills det?
Tappat bort mig i min hemstad? nejfaen
Sett en fallande stjärna och önskat? hahaha ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? aaaa! verkligen.
Smugit ut utan lov? nope
En hemlighet som ingen annan vet? om ja har
Sovit en hel dag? JAAA!!!
Somnat gråtande? nej de går ju typ inte
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? neje
Blivit generad inför folk? kan väl hända
Varit kär i någon utan att säga det till personen? gillat
Ätit musslor? grous
Varit på en festival? om jag har
Haft ett förhållande i under en månad? HAHAH ja?
Blivit kallad player? aa förut, 07.fjortistider
Färgat ditt hår svart? neverrrr

Vad:
Längtar du till mest just nu? riktigt roliga dagar bara
Ska du göra i helgen? kröka eller film eller chilla eller ja vet inte. nått händer alltid!
Har du för kläder på dig? lackleggings kort linne atm. snyggt? haha
Gjorde du igår? jauduu. fan jag minns inte
Ska du göra i sommar? RÖÖÖÖJJJJJJJAAAAAAAA!
Åt du senast? ostmackor+oboy
Har du för mobil? ingen aning. stephanies gamla extralur
Vad köpte du senast? pommes i lördags natt. fyllekeeeek!
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? dö

Vem/vilka:
Slog du senast? typ jerre på armen!:(
Fick du sms från senast? simon p
Skulle du kunna göra allt för? närmsta vänner & familj
Var du med senast av det motsatta könet? tåget idag
Kan du lita på mest? pappa, mamma
Vet mest om dig? de har jag ingen aning om
Sov du tillsammans med senast? JOSEFAJNE
Allmänt:
Har du pussat en groda? aaa!:)
Kan du hjula? haha nej:/
Biter du på naglarna? ..bad habbit
Är du EMO? nej förfaeen asso!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? CHILLA GALEEET
Skulle du kunna hoppa fallskärm? JAA!!!!
Har du sjungit inför publik? mmmmh
Följer du mode? arå!
Är du hungrig? allltid
Är du blyg? nej ja vene. nej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0