ont i hjärtat

Haha låter som om jag fått hjärtat krossat elelr nått, men nej haha. Antingen sitter min bh för tight eller så är det jag som har nått cp problem igen.
Fick provsvaren från blodproven jag tog häromveckan, fattar inte hur jag lyckas att ha så låga värden hela tiden.
Blodvärdet ligger på 102 när det ska vara 120 och uppåt. Inte okej! Järnbrist och lalalala. Suck. Aja, det är bara att äta och va glad. Cp tabletter pallante asso. Och hela den här kiwi incidenten kan ju fan få försvinna nu alltså.
CP.
Men HOW EVER. Nu ska jag berätta att jag möblerat om i mitt rum, på fucking egen hand.
FLyttade min förövrigt skit tunga säng en bra bit, jag verkligen låg och kämpade på golvet, tryckte ena foten mot väggen och den andra mot sängen osv osv osv...... men efter en halvtimmas slit så gick det.

Det blev bra! När man kollar utifrån hallen ser det ut som jag har en säng i hela mitt rum! Vilket är mysigt, dock jävligt synd att ligga själv där varenda natt. Det suger ju verkligen!
menmen, det kommer väl the d day när man har en annan snygg kropp bredvid sig liggandes. ;-)
Ni vet det är ju trots allt inte vem som helst som får dela säng med mig, haha

Godnatt cherrypiiies,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0