meet me at the hotel room

Har precis städat hela lägenheten med mor, möblerat om osv.. sen tog jag ett baaad!
Vi ska flytta snart, vet inte om det blir någonstans i nynäs eller uppmot haninge.. Närmare skolan och sådär, men får se.
Egentligen skulle vi fixa nya tapeter och allt men känns ganska ovärt om man endå ska flytta så lika bra och vänta med det.
Skulle egentligen fotat allt och lägga in men nej kameran är ju stuulen. Och har fortfarande inte riktigt fattat hur man lägger in bilder från lg luren.. Men AJA.
Sitter & lyssnar på hotel room service med pitbull, haha galet skön :) Ska väl snart fixa iordning inför imorgon, sen sussa eller nått.
JUste glömde nog säga det. Det var ett jävla väder här för någon dag sen och blixten drog ner i vardagsrums tv:n haha.. SÅ NU är MIN tv ute i vardagsrummet. Kul. Jag har alltså ingen tv när jag ska sova eller bara kolla på tv.
Kommer aldrig funka, ska ioförsig få den nya 3e december men det är tre jävla månader kvar.
Frågan är om jag kommer sova i vardagsrummet varje natt eller om jag kommer dö av mörkret.. aah lol.

Aja kanske skriver sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0