kul o se'!

Började kl nio idag i aulan med att rektorn skulle prata, det var verkligen segt haha.. + att stolarna, ben platsen är ju verkligen inte till för dom med långa ben haha, jag och simon fick ta ner på den andra raden :))
Haha, aja, sen blev det donken lite snabbt och sen gick jag och pojkarna och spelade fotboll, det var roligt :)
Spelade dock i barfota inte så skönt efteråt men det gör inget, synd att jag inte hade knäskydden med mig bara för det här kommer ju gå åt helvete om jag kör utan dom varje dag haha.. Men, vem går runt med knäskydd i handväskan haha! :D

Seeen blev det några lektioner då man snackade om betyg och skit, haha galet skön lärare vafan han nu hette billaboy eller nåt:D hahaha! Fast alla gillade ju inte honom... HAHA :D kaxis.
Sen åka hem :) galet trött. Men fan alla mina pengar är slut så idag ska jag städa hos min farbror Bengt för 500 spänn, skönt.
Han kan inte städa själv för han fick en propp för två år sen och sen gjorde doktorerna fel på operationen så han fick hjärnblödning:S Så jävla dumt. Men han lever de e vi glada för, han är jättesnäll :) Men kan inte röra sig så bra och slöddrar lite pga. hjärnblödningen:/.
Sen ska jag äta middag med min pappa. Mysigt, sen hem och städa här för annars blir mamma inge glad..
Gu va jag springer omkring. Catch ya later :)

Ja å farbror min på Landsort i somras! han ler aldrig på kort, varje gång man säger le dåå säger han bara fan heller. HAHA han är skön. Men a, hejdoooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0