Juste.

OH GOD! säger jag bara. Verkligen DUBBLE W-T-F moment! Idag när jag klev av från sthlm;s tåget och skulle gå över till västerhaninge-nynäs tåget så sitter det tre småtjejer där. Kände igen dom för dom gick i min gamla skola(tror jag, en av dom iaf). Och för att en av dom var kaxig mot en jag känner haha.  
Asså. Trodde dom gick i femman eller nått, och dom satt och rökte. Jag blev heeeeeeeeeeelt chockskadad och tänkte verkligen ingenting och gick bara fram och frågade vanligt och trevligt "Ursäkta, men jag måste bara fråga.. vilken klass går du i?"
De här är ungefär svaren jag fick blandat från alla tre:
"ASSSÅÅÅÅ DE VET DU FÖR DU MOBBADE MIG I SKOLAN HELA TIDEN, ASSSÅ ASSÅ VAFAN BRYR DU DIIG FÖR?"
Jag blev.. haha, jag ba; va? mobbade? skämtar du med mig eller :O?"
Som svar: Jaaaa du skrek ett smeknamn till mig med marcus och dom!!!!!!!!" Jag ba jag gjorde det en gång när du hade kallat min lilla vän för hora.
Sen; OCH ASSSÅ VARFÖR BRYR DU DIG ENS VILKEN KALSS VI GÅR III?!?!?!"
Jag sa nått i stil med "Kände igen dig och trodde du var för liten för att röka bara, " Och sen tänkte jag typ vända på klacken och gå då kommer hennes polare och ba "assåh, omg! hon får väl göra det om hon vill?!!! de är inte din eensak asså hallå?? hon kanske mår dåligt eller hurrr och vad har du med det att göra det är FAAN inte din ensak asssååå!!!!"
Jag ba. Ehm. what's up with you? omg.. Sen gick jag. HAHAHAHAHAHAHAH alltså shiiiiiiiiiit!

De va... en chock:p alltså. haha. shit. tagga ner. de där kommer ju aldrig funka. hahahahahaa.
shit. aja bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0