I got it..

Nu har jag kommit på varför jag har "stress-mage" tror jag.
Jag bryr mig för mycket, om allt och alla. Kanske inte direkt dåligt men jag slutar tänka på mig själv tror jag och alla andras problem, alla andras sätt, om någon beter sig annorlunda, om någon säger något dumt, om någon gör si&så.. ;p.
Får sluta oroa mig över alla andra. Vissa gör jag såklart det om, dom som på nått sätt känns viktiga att bry sig om.
Pappa sa det, att det kommer bli jobbigt om man aldrig tänker på sig själv.. Haha jag vet inte.
Men jag tror det är såhär. Måste tänka mer på saker som inte gör mig oroad.
Bra saker, helt enkelt:) Får försöka med det.

Och btw så vill jag tacka min vän sen ett bra tag tillbaka, Philip Nilsson Fornes. Han är så jävla snäll och bryr sig galet. Man kan prata om allt med han. Och han har hjälpt mig många gånger måste jag säga!
Nu går vi i samma klass också!
Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0