HEJ ALLA BLOGGLÄSARE

HEJ ALLA BLOGGLÄSARE! (internskämt)
Haha, va händer? Kom precis hem och klockan är sju haha.
The day trough: Gick upp tidigt, klockan åtta var jag på nynäsakuten och tog massa blodprov för jag har låga värden i kroppen eller aa vad man nu säger. De gick prima! Sen tog jag 9 tåget till skulan, skolan var niice och vi hade tre timmars lunch pga. inställt språk så vi spelade fotboll lite på torvalla. Cosy!
Sen var det svenska, sen engelska. Haha bästa på engelskan.."MEN HUR FAN SKA JAG KOLLA DÅ?!" ahahaha!
Sen åkte jag och sebastian till vh och en kille som börjar i våran klass imorgon också :) Så åt vi på centrumgrillen där och sen blev det tåget hem.
Josefajne var på samma tåg så de va nääjzzzzzzzz.
Kom till nynäs, mötte pappa fick lite casshh sen mötte jag min lilla tvilling&hennes polare! Kommer bild sen.
Sen drog jag hem. OCH nu är jag här! Fortsättning på kvällen blir väl la att gå promenad med Amanda runt ringvägen och sen möta min kusin Lina och hämta onee thing.
Sen sleep i guess! Langar bilder seen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0