fuck off

hatar det här vädret, jävla pissväder! fuck off bara. fan ska det bli mörkt för? det ger ingen som helst nytta.
jag vill flytta långt bort långt långt långt bort, eller jag vet inte. pausa allt.
är för tillfället skit irriterad och har vart det sen jag kom hem från skolan. eller från det att jag satte mig på tåget.
allmänt irriterad, gick till&med och störde mig på att himlen såg gul ut, att det var höstiga träd och att jag såg bra med glasögon. Nej det här är fan den värsta eftermiddagen ever. Jag behöver någon som gör mig glad, det finns ingen sån. idiot. jajajajajaja.
imorgon börjar vi 10.15. går upp sju, ut och springer som en idiot och sen hem duscha packa skola, naturvetenskap, estetisk verksamhet slut. köpa nått tills lördag, kläder, hem, till NSS lokalen med amanda och träffa brudparet och se hur vi ska göra på lördag. fest i ösmo.
hem, bröllop.
hej-kom-och-hjälp-mig. HEJDÅ. fuck off alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0