En ängel

Glömde det för ett tag. Fan, . Idag är det första september.. gillar inte den första, hatar den, de suger att vakna den första på varje månad. För varje gång man vaknar då vet man att det har gått ännu en jävla månad sen du försvann. Försvann. Det låter så dumt. Du ska inte vara försvunnen. Inte borta. Inte .. död
Fan. Önskar du var här. Så vi kunde skratta och ha kul.
Ha gangsterkvällar med alla, softa, kröka. Bärsa lite.. haha, saknar dig och ditt jävla bärsande.
Det börjar ändå bli lite lättare nu, att veta & ja.. förstå.
Att du inte är, här. Du är. där. Nej fan e fortfarande svårt. Men man vet att du är där och kommer inte ner igen bara.
Kommer ihåg 1a februari som ett svart hål i mitt liv. I allas liv, alla i våran ålder i nynäshamns kommun kommer nog alltid komma ihåg den dagen. För den är världens sämsta dag av alla dagar som någonsin funnits.
Sju månader. 4x7= 28 . 28 jävla veckor. Fan.

Kan inte lyssna på din låt längre. det går inte. den är ju din. trodde också att den skulle bli lättare att lyssna på med tiden. liksom lyssna och bli glad av tanken på dig. jag kan börja le i början av låten men sen så hör man dig "säättt på 6:2222222" och ditt stora leende. Då blir man ledsen. Så de funkar inte. Men hoppas du dunkar den där uppe i himlen, håller på med dina bilar moppar och allt.. Du har de säkert heavenly. Himmelskt!
Synd bara att vi här nere får uppleva mer saker med dig.
Kommer ihåg den 6e februari som ett ännu större hål i mitt liv. Svart hål. Blandat med änglar.
När vi, "dem närmsta..":'( såg dig och sa hejdå. Där i solna. Infart E. Bårhus.
Fanfanfan. FAAAN! kom tillbaka bästis.. hatar dessa jävla tankar. Kommer ihåg 31a januari när du stod i dörren med jens&johan, och varje jävla natt vågar jag inte ens gå ut ur min dörr för att jag tror att du ska stå där.
Kolla. Ibland hör jag till&med dina andetag.
Adu det är ett helvete att veta att du inte finns här med mig. Du hjälpte mig med allt.

Nu ska jag inte störa dig mer, nu får du fortsätta med ditt meckande och ja allt vad du nu håller på med. Åker upp till din plats någon dag, Hoppas dom inte bygger motorvägen över. Men om den ligger bredvid kan du racea och sånt om du vill. Hoppas den ligger bredvid.
Vila i frid världens bästa Tobias Bejeryd. Även om jag vill att du ska vara här.
28 april 1992 - 1 februari 2009. Jag älskar dig bvän!
Vi ses i himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0