Det går bra nu

shuez! whattt upp?
Jag är skit irriterad! Har haft galet ont i magen i kanske fyra fem dagar, så jävla irriterande.
Hade ont som fan i morse så var ledig idag för jag ska till läkaren. Hoppas de inte är något allvarligt.
Kanske jag bara är allergisk mot någonting, hoppas det.

Förövrigt så hatar jag verkligen att missa en skoldag.
För er som gick i min klass i grundskolan vet ju att jag kanske inte är den bästa på att komma i tid och kanske gillar att ta lite sovmorgonar då och då... haha men det är inte så det funkar i gymnasiet, fan missar man en lektion missar man ju fett mycket.
Så det har vi ändrat på, iaf i en vecka ;-) ! Sen nu vill man ju faktiskt gå till skolan också, det är roligt nu :)

så om vi bortser från magontet nu, så DET GÅR BRA NU KOMPIS DET GÅR BRA NU.

Fixa lite inför the doctor visit, bye :*

nif-92 snart igen eller? kanske inte nämnt det men tror det blir att vi ska sätta ihop det gamla goda laget, kommer bli galet nice isåfall! För fan vad bra vi var. Bilden är på en cup vi vann när jag stod i mål :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0