childen laughing everywhere

Hallå! Sorry för sista inlägget, hade en skitdålig dag. Dagen efter, (igår) gick kanske inte så jävla bra den heller haha! Sista timmen i skolan vart helt konstig alla drog några stanna och jag orkade inte vara kvar då.. tror jag.
Så jag gick. Och jag gick. In i en stolpe med nått vasst som stack ut och rev sönder hela klänningen+ lack leggingsen. Hellyea. Glädjeskrik?
Sen när jag kom till handen centrum, var jag så galet törstig så jag stod vid dom där appareten som har godis och cola i, stod med 20 fucking enkronor en efter en och sen fick jag min älskade cola.
Tror du inte att när jag öppnar den så börjar allt bara spruta ut åt alla håll och kommer på resten av mina hela kläder.
FAN VAD BRA ! men som sagt, it went over to the night.
Gårkvällen var galet chill. Vi taggade järnet, det blev äcklig sprit igår men det funkar det också om man blandar rätt.
Så vi köpte oss(jag josefine filbee) nallepuh plast muggar med lock och färgglada sugrör. Vilket gjorde det snäppet roligare att dricka (som sagt) äcklig sprit..haha. Väl i ösmo sprang vi runt som idioter för att hämta, lämna lalala folk och så kom vi ett helt gäng dit. Det var helt okej mycket folk då, runt tio halv tio där.
Sen kom det mer och mer, treeevligt. Pratade ut med en person jävligt mycket också, fan vad skönt.
Och fick reda på lite skit också... hahahaa jävla idiotas det finns. Menmen svartsjuka får folk att göra störda grejer. Synd att du inte fattar att du gjorde mig jävligt ledsen bara.

However. Kvällen gled på alla krökade alla softade, sen kom polisen eller nått? vettefan. då satt jag, filip, simon, carimo & josefine i skogen och gömde oss. WTF? hahahaha! Sen drog dom eller nått. Sen chilla galet! Hem med 01:15 tåget, josefine sov hos mig.
Josefine, hur kunde jag veta att det skulle bli sådär? ;) haha jävla drunko!

Kommer pics sen, filbee tog massa . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0