chachaaaaaaaaa

Ganska så spååårat igår skulle jag nog säga hahaa, hände lite vid grannarna sen gick vi ooch mötta min lilla natalie, skåne-linnea,bella,nicke,barbie och gick till 7eleven och köpte lite groggvirke och sen gled vi till simon men då skulle alla dra ut, så vi gick till nynäsgård och satt där tills tåget kom.
Därefter anlände vi till ösmo och skulle till någon foppa som jag hälsade på sen tror jag, men nej då skulle dom också dra ut.
Jobbiga alla är som vill vara ute och kröka, det suger verkligen. Känns som tiderna i åttan haha!
Aja however, vi drack väll upp allt vi hade allihopa. Och lilla natta hade en hel jävla sjuttis som tog slut på en sekund kändes det som, hon är GALEN.
Men det stannade ju inte i hennes kropp hela kvällen om jag säger så, haha,
Sen tog jag 01.15 tåget hem själv men hultis följde med mig till ösmo station, TACK. hade aldrig vågat gå själv. Eller nja iallafall inte i nyktert tillstånd. Det var fan galet mörkt, på tåget satt det fem miljarder däckade människor hahahaha, sen träffade jag josephine som jag gick med för vi bor på samma ställe :).
Sen in, äta lite och lägga sig. Fan vad jag hatar att man blir så jävla törstig på natten när man druckit!
Drack fan upp en halv cola flaska haha, menmen. Nu ska jag fixa klipptid på ons, så skriver later dudes :)
ciaaaaaaaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0