CHACHA

Ska kolla idol nuuuuuuuuuu tänkte jag! Imorgon blir galet kort dag i skolan ju. Känns så onödigt då.
Men however, vad händer i helgen? känns som jag planerar alldeles för mycket.

Fredag skulle jag och några tjejer festa lite. En kompis sa precis att han skulle ha fest så det passar ju bra..
Sen på lördag ska jag och Amanda passa kids på ett bröllop tills tre eller någonting på dagen.
Sen har jag hela lördagen att hitta på någonting äända tills söndag.
Känner mig  taggad på lite bio, var hur längesen som helst jag såg på bio.
Får se om det är någon som är på, om jag nu orkar det, och om jag har tillräckligt med cash :)
Måste ju som sagt spara en 500ing tills nästa onsdag då det blir hål i tungan!:D

see you later all you cool dudes and not so very cool dudes.
Juste haha! Hanniepannie johansson ville se ett videoinlägg, AHAHAHAHAHAHAH fyfan vad roligt. Jag ska fan göra ett. puss

nyår 08/09, vilken jävla kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0