big nono

Jag ogillar nynäs striiiiiiiiiikt. Verkligen ogillar.
Det är sjukt mysigt här på sommaren men vad fan håller alla på med.
Visst, jag är en av de kallade 'alla' men jag är sååååå trött på den här skiten.
Alla är med alla. Alla snackar skit om alla. Alla är bästa vänner. Alla är ovänner.
Sååååååååååååååååååååååå overdone with this shit. Fyfan!
Och det värsta är att ingen verkar bry sig om hela "alla-är-med-alla" grejen:S det är ju det som är fan äckligast! Men det finns väl inget att göra mer i den här staden.
Jag lovar att någon gång kommer det fanimej bli incest här. Helt säker.
Men det ännu värre är att det här har jag insett när jag som minst varit här, när jag börjat i en ny skola i en ny kommun:S..
Allt här är så jävla insprängt på att vara just som det alltid varit. Så jävla inskränkt i allt som är här.
Nej fyfan. ffyfan! Jag vill så jävla gärna flytta men vill inte ifrån släkten och inte skärgården!
Vill bara kunna gå några minuter och dra ut med båten på sommarn.. Men fan. Så jävla slut på det här.
Kommer fan ta med mitt pick&pack och bo i skolan.. nej haha men skulle fan inte banga om min klass fick för sig det. Vilket dock är ytterst otroligt men skitsamma.
Nu ska jag göra nått annat. Få bort äckeltankarna om nynäs.
hej


^Att bara dra ut på sjön med båten må ju fan vara det bästa med nynäs.


Såhär ser väl de ut överallt känns de som.. haha
Bild från goooogle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0