autobiographyyy

whatttup? Vaknade elva, gick till sjukhuset för pallar inte med den här salvan till mina kiwi-utslag som inte ens försvinner med den. Arggghh!
Fick iallafall en penicillin kur TACK DOKTORN. Skönt, han sa att de skulle va borta om två dagar ungefär. Galet skönt..
Sen gick vi och köpte massa nytt smink jag och Mamma. Fick smink för fan 800 spänn haha! Galet hur mycket sminket kostar asso.
Köpte en concealer, en foundation, ett puder, en rouge, en mascara och lite tillbehör typ.. haha 800 spänn. Kat'ching i kassan. Jeajea, Nu ska jag städa lite här och sen ska jag promeenera med filbeeeeeeeee!

Puss

Oskar, Linus, Jag& Filbee i somras ute på sjön. Där kör jag genom dragets, haha:)
Mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0