AAAAAAAAH!

Måste bara säga att ni måste lyssna på 3oh!3 - Don't trust me ! ÄLSKARR!!!
När jag och Julia var på katy perrys konsert var dom förband, så gaaaaaaaaalet sköna!
Lyssna på texten också! Bästa är;
T-t-t-tongues always pressed to your cheeks,
While my tongue is on the inside of some other girls teeth,
T-tell your boyfriend if he says hes got beef,
That I'm a vegetarian and I ain't fucking scared of him.
=
T-t-tungor, alltid pressade mot dina käkar
Medans min tunga är på insidan av någon annan tjejs tänder
S-säg till din pojkvän, att om han säger att han är biff
Att jag är vegetarian och jag är fan inte rädd för honom !

Bild från när vi såg dom, tråååååååkigt dålig upplösning men whatever, there they are

AWESOME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0