Sweet home alabama

Juste igår sista timman hos marcus var det mysfaktor 100! Jag marcus och tonna satt i vardagsrummet, lyssnade på skön mysig och bara typ.. chillade! Haa fan vad skönt det var att chilla ner efter en krökkväll asso.
Men FAN vad min tunga är svullen idag. Ni vet jag tog hål i tungan i onsdags? JA, jag både krökade och rökte igår
Så jäkla puckat. Men det är så himla tråkigt att sitta på en fest när alla är taggade och kör järnet.
Men men, självförvållad smärta people.

Åkte en sväng långt bort nyss men nu är jag hemma, mamma har köpt gräddglass med jordegubbsgrej i och tre plopp till mig.
Sånt som smälter i munnen ni vet, när man inte kan tugga.. hahaha! Ikväll blir det nog iallafall film med tjejorna. Tror jag! Med en jävla massa vatten, listerine, plopp & godis. Hur ska detta sluta! Menmen.

Juste, kollade precis in blondinbellas blogg. Alltså. jag tycker verkligen inte att hon ser bra ut :O jag tyckte hon var superduper snygg förut, jag fattar inte varför? för att alla andra tyckte det?
Nej jag tycker hon ser ut som en tråkig gammal gumma. Hon är fan 18 bast. Föreläsningar, tantkläder hit&dit, fett tråkig?
Och de andra bloggarna ska vi inte prata om.. you know the blonde ones. Den enda jag gillar är nog egentligen stina lee. Men nu har hon fått barn och har väll ingen tid att blogga längre. Kenza är nice men hon är så jävla inne i sitt jävla tokio hotel, och dom suger och är skitfula.
Amandavardet ska vi ju inte ens prata om, vilken komplett jävla fullständig idiot. Shit!
Aja however, nu ska jag chilla lite, ooont i tungan men de går över. PÖSS

Anna W


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg ! :)

2009-10-03 @ 18:16:17
URL: http://jaso.blogg.se/
Postat av: Anna W

åh tack :)

2009-10-04 @ 21:47:10
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0