Streck

Haha, jag tror jag lägger ner den här seriösa blogg-sidan av mig själv, jag skulle aldrig kunna ta kritik, fick en kommentar som jag raderade right away när jag såg den för jag blev bara så jävla .. hmm? finns inget ord.
Hur som helst, vem var du "sara" som skrev den? kan du skriva förnamn kan du ju lika gärna skriva efternamn, eller vågar du inte stå för dina åsikter? jag antar att det är så.
(Btw?, jag kom på en sak. När dem äldsta vännerna, de man känt hur länge som helst.. går bakom ryggen på en, och gör någonting, som dom vet kommer svida som fan. Det har jag vart med om ett ANTAL gånger, och DÅ, precis då. Då märker man vilka som är kvar. Dom som aldrig skulle göra något sånt. Och man vet vilka man inte kan lita på längre. Endel släpper det bara, skitsamma vi bor ju i samma kommun, vi kan ju inte vara icke-tighta. Men FACE IT.. det finns en hel värld där ute... MED riktiga, äkta människor som inte backstabbar och ljuger.. åh. Okej, det kommer ni aldrig fatta. )
Nu kände jag mig helt plötsligt som jag vuxit upp(för en sekund) och vill skriva ett seriöst inlägg om hur jag filosoferar kring den där kommentarer, vilka tankar jag fick upp ETC.. men jag tror jag skippar det.
Tycker bara att endel människor är jävligt trögsinta, inkavlade i sin lilla hemstad som snart kommer vara bebodda av apor som är deras efterkommor. Okej, not really.. men helt seriöst, snart tror jag att det kommer bli någon som går in på incest grejen. Okej, jag måste verkligen släppa hela den där incest grejen. Släpp det. Borta.


Folk som är elaka, är avundsjuka. Stämmer det? Det är ju det man lärt sig av sin mamma, varenda tjej har fått höra det? (Då tänker lilla någon där ute, "pöh?! tror hon jag är avundsjuk på henne eller? hon är ju värsta lalalalalaaalalalalala." )
Men man avgör vem som ska få den där taskiga kommentaren, man vet vem man ska kläcka ut sig den till. Man vet hur magen kommer vrida sig på den man kläcker den till, och man vet att man gör det av en liiiiiten gnutta avundsjuka.
Kommer ihåg i sjuan när det verkligen kände så. Apropå det, kanske dem som fortfarande gör det är kvar i sjuans kriterier för bra uppförande. You know what? Jag orkar inte bry mig längre.



Kommentarer
Postat av: josefine

I FUCKKKING LOVE YOU! DONT EVEN CARE ABOUT THE OTHER MOTHERFUCKKERS <3

2009-10-17 @ 14:12:44
Postat av: Anna W

Love u 2 darling <3

2009-10-17 @ 15:01:51
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: tessie

<3

2009-10-18 @ 20:16:34
URL: http://theresemadelene.devote.se
Postat av: Anonym

uppdatera?

2009-10-24 @ 13:23:32
Postat av: vill faktiska va anonym :$

Det där är så sant, alla som vill förstöra är bara grymt avundsjuka, - hur lite dom än vill inse det kommer du alltid att vara så mycket bättre.

2009-10-26 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0