Nu ska jag bli en seriös bloggare!

Tror jag iallafall! Ska börja ta upp massa frågor och skriva minst två inlägg per dag, hur låter det? läsarna försvinner när man inte skriver lika ofta(det förstår jag, så gör jag också på bloggarna).
Aja! Gårdagen gick iallafall till så att vi drog hem till Marcus, jag och Josefajne. Det var chill! Folket rullade in och ut. Slutade med att jag, Filbee & Tonna drog förbi dennis på "Efterfest" vilket slutade runt fyra på morgonen, och då drog vi hem.
Vi såg en bil som saktade in(jag tror alla vi har dålig syn), så vi ba! ÅH SHIT VÅLDTÄKTSMÄN!! och bokstavligen hoppade in i ett stort träd med massa löv. Gömde oss, alla drog upp "112" på luren och väntade.
Sen sprang vi. Bilen kom igen. Vi sprang in på en tomt, gömde oss bakom garaget.. Sen drog jag upp luren då hade jag tre sms och 1 missat samtal från Linus (lodarn) haha, där det stod typ"vafan springer ni för?" "Rädd_Anna?" "Hallå?"
HAHAHAHA! det var ruuuligt. Sen´skjutsade dom hem oss, han och Jimmy. Jag vet att innan jag somnade kollade jag klockan, den var tjugo i fem.

Jag har en ny favoritlåt! Lil Wayne - Hot revolver. Så jävla skön!
Skriver sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0