Höst inköp!

Hejhej bloggen, allt bra? hope so, med mig är det bara bra. Nästan iallafall! Smörjer in mina torra läppar med helosan så det ser ut som jag har idomin insmetat över fan hela ansiktet, men vad gör man inte för att vara snygg. Haha, viss ironi folks. Men ni fattar väl inte sånt! ;)
Jag har iallafall klickat runt på olika saker jag ska köpa snarast... jag behöver verkligen en vinterjacka och den kommer SNART ska jag medela.... Antingen väljer jag att kasta hela plånboken på disken och köpa mig en canada goose eller så kör jag bara på nått enkelt, icke-märkvärdigt.
Tror nog det blir en helt vanlig jacka, egentligen spelar inte märket speciellt mycket alls för mig, bara den är galet mysig och varm och har en fiiin stor pälskrage på. Mys!
Annars har jag hittat lite annat jag måste inhandla!
Warm lined midcut boot
Dessa söta från dinsko! Såg dom häromdagen och blev kär. Jag ska ha dom, punkt slut.

Warm lined high boot
Aldrig riktigt vart ett fan av uggs, men testade ett par... himmelskt sköna, för kalla vinterpromenader. Those will be in my closet om en mycket kort period!
"Stage" Svarta Platåskor I Ankelmodell
Skitsnygga? Jag dör. Och gissa priset? O-M-G, 499. FYRAHUNDRANITTIONIO. beat that. fuckers! Inte dinsko.... säger KANSKE märke när jag redan bär dom. Vill inte vara en kopia, som hela uggs-grejen.

Oj det blev bara skor. MER har jag ja då, en jacka, ny större halsduk, fler vantar, stickade tröjor, päls mössa, nitklänning och nitskor problobly.... det här ska nog gå bra. jävla shoppaholic. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0