HEEEEEEEJ BLOGGEN

och alla mina små ursöta gulliga läsare!!!!!!!
Pöh. Hahhahaa aja vad händer? idag äre fredag! Jag har inte vart i skolan för jag har så ont i magen. har haft det i tre dagar nu, och så här får jag alltid. De är nått jag ärvt av släkten. Släktdrag du veet! Inte bra alls itne bra alls. Men jag ska få medications.

Hahaha nåra har kommit fram och bara skrattat över mitt videoinlägg och sagt att jag ska köra fler. HAHA jag ska fan göra de! De e skitkul :D hahaha... aja however. Tror att jag ska träffa min lille josefajne today.

NU HAR JAG tagit lite bilder. På. Mig själv. Orkar ni fler nu? ska jag radera alla andra så ni self complainging bitches slipper kommentera mina bilder på mig själv och skriva att jag har världens bästa självförtroende?...... ha-ha-ha. Kul grej. Kul. kul. kul. KUL. vänta. neh? Whatever, man behöver inte tycka att man är SÅ JÄÄÄVLA SNYGG för att fota sig själv. Vafan emosarna sitter ju på plattan och tar kort på sig själva. Tror du man skär sig i armarna om man tycker att man är SÅ JÄÄÄVLA SNYGG? Vet ni orden till er som tror det? F-U-C-K  Y-O-U

and baby here we goo again...(jon sindenius.) (<3)

dampilampianniepanniepancakes


Kommentarer
Postat av: rebecka

ja det har jag, din va ivf jätte fin! :)

2009-10-16 @ 17:19:44
URL: http://rebeckaengvalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0