hallådär i blåbärsskogen

Whats up? Gårdagen var ruuulig! Hände en JÄVLA massa skit ska jag säga er!
Men ja.... det var galet kul! Tar samma text jag skrev på bbdb om igår,haha..
jäkla problem med drickan, sen få mjölksyra för att kuta till tåget! sen hoppa av bussen i älviken(ödeskogen) för att få skjuss av kotte! bakrutan gick EJ att få upp men jag fixart(därav en impressed kotte!)
To the party.,. where's the people? dem kom! vi krökade, krökade och krökade.. jag ramlade två gånger på scenen. bra anna. bra. HAHA men jag får skylla på mina 1 dm klackar och att alla hade spillt dricka över hela scenen så det var halt? sen snodde någon all sprit från hela kylskåpet!
men hörru tattarn, jag må tacka dig! hade jag fått i mig mer kalasdricka hade jag nog stupat i soffan med little ms. schönbeck!
Därefter springa like an IDIOT med gustav till bussen. Ni vet vi gick sakta, jag klagade på mina spiror.. dom var svarta? jag hade ramlat någonstans och blivit svart.(säkert scenen, uh. grous) sen ser vi fyra massiva
busslampor som stannar in. SPRIIING. damn. jobbigt!
LATER, tåget med gustav, blom & pekka.......en galen feminist som inte ville höra "våra tonårsliv och skulle slå ner oss" blom sprang. Ja. Bra?:)  och en dam som snackade om skjuss av sin pojkvän. Sen av vid stationen o
ch skåne m.fl som skulle till samma building därav fick jag hjälp att gå igenom skogen med mina klackar.
Kommer in , mamma säger hej. jag säger; alltså... jag är så jävla packad.
HAHAHAHAHHAHAHAA.
fan de här var trevligt, de får vi göra om!

Jävligt kul kväll. Hahaha. Kommer bilder antingen imorgon eller idag! Får se! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0