hahahahHAHAHA tja!

Alltså, grejen är den:D jag är skit oseriös med den här bloggen och skriver bara för att det är skönt, och videoblogga är ju inte speciellt seriöst...? :P förstår inte varför någon skrev"snälla videoblogga aldrig mer lalala fail":P för grejen är den att jag ser det som en kul grej bara, det är kul att blicka tillbaka på om några år och jag skiter verkligen i om någon tycker det är fail, jag och jossan fick nåra sköna skratt efter alla försök att göra ett videoinlägg så.... du som skrev, antingen skiter du i att besöka min fina blogg eller så vänjer du dig bara, fuck you ;)
En till seriös grej...? HAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: rebecka

super fin blogg du har, gjort desigen själv? :)

2009-10-16 @ 16:16:59
URL: http://rebeckaengvalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0