dagarna börjar bli så korta

chachaaa! Dagen har gått bra! Skolan, chill.. sen maxpulstest på idrotten, JOBBIGT!
Sen hem, till pappa och farbror och städa.. åt mat med far också, jättegott.
Sen fick jag 500 spänn för städningen, berättade att jag skulle köpa skor så fick 300 till.. haha sött:)
Mitt jävla studiebidrag tog fan slut på tre dagar. Men nu har jag 1000 spänn igen! Ska få 399 av mor imorgon också, gREAat!
Galet fest i helgen, det blir botten upp hela helgen! Kommer bli jävligt kul! Dock om det kanske händer lite för ofta, men det är chill! Temat ska vara finklätt, skitkul. :)

Imorgon har vi orienteringsdag..... JAAA! Kommer gå ÅT SKOGEN!;) Det går bra här i nynäshamn på lövet, för här kan man alla stigar osv.. det är säkert så alla från haninge kommun känner om dessa stigar också, och vi andra kommer vara helt lost. Blir det lätt, medium eller svår bana? Nästan en easy asså.. haha!
Förövrigt har jag kommit på att jag köper min nya jacka till nästa cash period, så får jag ha min från förra året sålänge. Det blir noog bra! Nu ska jag virvla runt lite mer på nätet sen glida ner i min alldeles underbara säng. Vi hörs bloggen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0