big wheels keep on turning

Hejhej bloggen! Allt bra elleer? jag sitter här och lyssnar på gamla godingar. Sweet home alabama, .. cosy!
Helgen har rullat på rätt bra, har hänt en jävla massa saker och endel tillåts inte ens att nämnas här.. fyfan.
Menmen, fest har det varit, myskväll med massa kompisar och film och godis, anden i glaset och endel missförstånd med outsiders. Shit alltså.
Menmen, idag kollade jag, Josefine, Thomas och Marcus på film hemma hos marcus. Bara för att ha nått att göra liksom. Jossan och Thomas hade aldrig sätt twilight så jag satte på den när vi sätt klart på första filmen, och båda drog?.. drog? FRÅN TWILIGHT! största misstaget dom har gjort iallafall haha.. twilight, den är fan helt underbar.
Förstår mig inte på människorna som inte tycker det!

HOWEVER, imorgon är det skola. Börjar åtta så det blir sjutåget! Ruuligt. Efter skolan ska jag träffa papi en stund.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer alls!
Nu blir det att poppa elvis och chilla innan jag drar mig till min underbara säng. PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0