valborg went OK

Gårdagen, Valborgsmässoafton så fint även kallat, röjde vi!
Jag Kajsa Julia gick över till mina käre grannar Oskar&Linus som hade en liten sammankomst.
Där hade vi lite "förfest" innan vi gled vidare till Louisa som hade fest någonstans borta där, haha.. lite över shell, typ centralgatan eller vart det nu var! Där var det fett mycket folk och det var skitroligt haha! Sen röjde vi, helt enkelt röjde. Huxflux försvann Jullan och det var jag och K som röjde. (som vanligt?:P) Sen kom amandiee också, vi hade kul haha! Rätt dragna som vi var fick vi massa konstiga idéer, ja vete fan vad. Lägga oss på ängar och grejer(gräsmattan vid stadsparken), åka kundvagn(blev stoppade av nattvandrare efter 7-8 meter), massa konstiga saker. HAHAHA! Juste, klättra upp för ett jävla grässtup med typ taggbuskar och uträtta behov nummer 1. Bra där! hahaha! Shit pomfritt(säger det för att det låter så fult) haha. jaja men rolig valborg! Kom hem till k någongång på natten.

Lyckat iallafall, för jag hade så jävla kul. :D


Haha "förfest" folk


Kommentarer
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Leonard

2009-05-01 @ 18:09:30
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jättefin ny header!

Vad använder du för fotoprogram? :)

2009-05-03 @ 19:36:09
URL: http://elsoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0