more serious now guys

Tjollahoppsan! Jag tänkte då ta mig i kragen och bli en hyffsat seriös bloggare, like in the good old days.
Jag vill dela med mig av mina tankar, mina härliga days trough och mina sorger.,
Mina vänner, min familj och min saknad av bästa vännen i himlen däruppe.
Mina intressen, alla händelser, fester och evangemang som händer i mitt liv.
Mina framtidsplaner, resor och goals here in life.

You get me? Jag tänker börja skriva, right from my heart from now on.
Vi kan ju börja med vad jag har gjort denna glade helg.
I torsdags var det valborg, inlägget nedan, sen i fredags var man hyffsat slut så jag och kajsa hyrde film och softade med den och godis, läsk hela kvällen:). Busade lite med hennes bror Albin och hans kompisar också. Hahaha! :D,

I lördags åkte jag in till stan med moder min. Med hem fick jag balklänning(eller a vi köpte sen, den håller på att sys upp så jag får den nästa helg), en färgglad tunika, solpuder, rosa rayban's (haha typiskt mig:D), kilklacks skor, shit pomfritt vad var det mer? minns inte:S aja! Och senare på kvällen var jag med the ragger's, cruisade in till stan och kom hem runt halv fem.

Idag, söndag så var jag med johan&lodarn. Vi bärde tegel, kastade tegel, grillade hamburgare, kollade på hockey, gossip girl. Sedan har jag bara vart hemma!
That's my weekend :) So far so good..

ETT STORT + TILL ALLA SOM HAFT KUL!
keep up the good work..

xoxo! anniepannie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0