Ten things

Tio saker om mig du kanske inte visste, eller kanske redan vet.



1. Jag är väldigt lång, 180 för att vara exakt.

2. Jag har tre syskon enligt mig. En bror som bor i stan, Fabian, pappas barn. En syster som bor på gotland, Marlene,  också pappas barn. Sen Roy, Min pappas sambo's barn. Dom har vart tillsammans så länge nu så de känns som vi är syskon. Vare sig någon håller med eller inte, he is my brother.

3. Jag har haft tre kaniner. Alla gånger dom avled grät jag lika mycket. :(

4. Jag har knäskador på båda knäna, så nu måste jag gymma i ungefär 8-9 månader och träna upp musklerna innan jag kan gå tillbaka till fotbollen.

5. Jag har inte pluggat en enda gång i hela nian. Tror jag har glidit på någon form av räkmacka.

6. Jag blir ledsen när jag hör att folk är rasister. Så jävla dum uppfattning.

7. Jag är hyperaktiv tror jag. Neejmen nästan, är alltid taggad på att göra någonting. Att sitta still är inte min grej helt enkelt.

8. Jag blir nedstämd när jag är för mig själv för länge, blir att tankarna tar över. Jobbigt.

9. Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle det vara: Glad, Taggad, Skön

10. När jag har gått ut gymnasiumet ska jag resa ut i världen, tågluffa, åka båt, åka bil, se alla ställen överallt, dyka, bungeyjump, bada, röja, festa YOU NAME IT! jag ska ha the time of my lifeeeee!


Over 'N out, Annie W..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0