Taggaddddd!

Imorgon är det solön med klass 9b gröndalsskolan, ska bli så sjukt nice alltså!:D
Taggad som fan även om det inte är värsta trippen far far away! Men iallafall såhär blire väl ungefär!
09:00 : Samlas vid hamvik, slänga allt packning i båten och sen ska vi alla paddla två och två kajak i ca 1 ½ timme.. maj gosh! får se hur det går hahaha! jag ska paddla med tanta. shit pommes hon kommer sänka oss. nej då! haha får se:D
sen ska vi softa där, välja sängar och sånt säkert..
sen äta lunch, säkert bada och sola softa på stranden mittemot, piklahej! 
Sjukt skönt namn på en strand alltså!haha :)
Jajja, sen blire så att min kusin DAVID kommer ut med sin "wakeboard" båt, den är fett nice värsta högtalare på ramen och grejer :O feting nice!
Då blir det väl att åka sån där grejs + ring och sånt säkert.. MED VÅTDRÄKTER JA, kommer frysa arslet av oss annars! ahahahaha.
Seeen så ska vi grilla mysa och sånt, :) kommer nog inte sova mycket allss tror jag!
Och sen är ju det här med.. sovsäck NEJ seriöst fyfan? hate it! FUNTAR fan på att dra med mig täcke.
Hatar sovsäck antingen fett kallt eller för varmt. sen ska jag ha med kudde och den kommer bara ramla ut. Nej fan protesterar mot det där asså, ska säga till min mor att jag tar täcke istället. punkt slut.

sen där på morgonen blire frukost med klassen, softaa, lunch, softa softa softa... aa sen blire väl paddla hem någon gång!

JAG SVÄR PÅ GUD jag ska starta vatten krig:D sen ska jag putta i elli och katti i vattnet också. med kläder. GRR! känner mig som ett lejon. gud vilken bra jämföring! nej men ärligtsjukt taggad:d haha dom kommer döda mig. snackade om att hälla vatten på mig i sömnen och grejer, kasta vattenballong över hela min sovgrej. HAHAHA! aja får se;) ja vinner. har bäst backup brudar.. ;)

MENMEN nu ska jag softa vidare till sängen! vi hörs! onepicture from yesterday
och juste har med mig kameran dit så det blir massa pics på onsdag !
puss


Kommentarer
Postat av: Mickan

jag tyckte den här bilden var finast av dem med den dära tunikan på! hahaha take care! :D

2009-06-03 @ 22:57:24
URL: http://salvation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0