Suunshine

Idag har vart en galet skön dag! JAG ställde klockan! Jäklar!,
Kom upp halv åtta, duschade och tralalaala, och vipps så var jag klar, tre minuter innan vi började, och vi började tjugo i nio idag.
Och jag satte mig på cykeln, gled till skolan,och ba kom i tid. Shit pommes vilket glädjerus, haaaha.
Hade teknik, vi bygger hus:) jag och Natta har precis limmat ihop våra väggar och det.
Hoppas det blir bra.
Sen hela dagen hade vi sofie-lektioner(sve-eng(språkval), svenska, engelska).
OCH HON VAR SJUK! fyfan vad nice.
Vi drog ut och körde kick varje lektion. Skrev upp oss på närvaro listan sen bara drog.
Hur soft som helst! Och ett plus på det var att det var sjukt nice väder.
Sen slutade vi klockan två, pappa hämtade mig och vi käkade lite, snacka, gled runt lite och nu är jag hemma.
Och idag bjuder jag på eeen ny bild!
Kommer bilder från idag sen tror jag:)
PUSS&KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0