Summerfeelings!

Sitter här och lyssnar på Jimmy Jansson låtar! B.la Sommaren, Vad vad det som hände?, Flickan från det blå.
I LOVE IT! så jävla mysiga.
Iallafall, jag ska berätta om min härliga dag:)
Dagen började med 08.07 tåget från gröndalsviken, då jag verkligen kom till perrongen då tåget anlände. Skulle in till skansen med friends! Trodde det skulle tråkigt eller någonting, men det var fan kul! Haha! Jag, Amanda, Linus & Sebastian gick runt och softade hela dagen. Till lunch(!) fick vi en baguette.. haha så vi fyra + robert drog till donken innan dom andra gick. Så vi MISSADE darin på stora scenen. doh. HAHAA!! :)
Aoch sen åkte vi hem tidigare, vad var det ? ett eller två tåget? don't remember:). Men 18 över springer vi iallafall i världens fart genom centralen, då tåget ska gå 19 över. Vid spärrarna blir vi tvugna och planka, jag, linus och sebbe plankade på en rad tröck på som fan hahaha, sen hör man en smäll och amanda skriker till! HAHA hon skulle planka med robert men, det gick inte så bra! Haha, hon kom lite sent och höll i kaffe, mobilen osv. Så hon spillde över kaffe över hela sig själv.. OCH samtidigt som hon gör det hör man alla mina småmynt som ramlar ut ur min ficka och så SAMTIDIGT kollar man upp i trappan hahaha ja då har sebbe ramlat! Alltså jag tror aldrig jag sätt något roligare, allt hände verkligen samma tidpunkt! HAHHA!! folk måste tycka det kom värsta packet med idioter. haha gud vad vi skratta. :)
Sen kom jag hem, var hemma softade lite.
Sen vid 17.00 cyklade jag hem till OLAPOLA som tagit studenten idag! Han har gått på Berga, och dom tar tydligen studenten så mycket tidigare än alla andra.
Där åt vi smörgåstårta och fikade osv.. ja och ja.  GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA OLA BTW :). En bra vän dedär!<3
Sen när jag åkte hem, runt åtta halv nio. Stannade vid berra och softade där ett tag:) shit vad hennes bror martin vuxit.
Senast jag såg han var han putteliten, värsta bebisen,nu var han 5 bast typ! Shit pommes va tiden glider på..
måste leva som de voro den sista, all the time fan! Så man inte missar nått!

AJA, HÄR KOMMER SOM-SOM-SOMMAREN, PULSEN BÖRJAR SLÅ KAN INTE FÖRKLARA
ALLTING BÖRJAR OM-OM-OM IGEN, HON ÄR LALALA, SOM SOM-SOMMAREN...

xoxo dearpeople
some pics from today:
Linus, Sebastian & jag
. SOCKERVADD OHYEA!:D
 Min och Amandas absoluta favorit ! den söte sälen:D

Snygg-Anna(!) och kon. HAHA skitsnygg..
Sebbe och Linus och kon. Amanda var där bredvid också men hon klippte tydligen bort sig själv...
Vi gick till mina favorit-ninisar.(kaninerna) och den här var ju huur stor som helst, helt sjukt!
Någonting, som inte var så gott. Men det sköljde DEFINITIFT bort smaken från den äckliga prov-smak-mackan med MESSMÖR på. fyfan vad äckligt!

SEE YOU LATER ALIGATOR, DUNDUNTODON

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA lugnan ;) HAHa jaa jag vill inte vara med på bild ;)

Sjuk rolig dag på länge :) Helt stört det som hände till tåget känns som om allt gick så jävla fort och samtidigt med det gjorde det också ;) HAHA <3

2009-05-13 @ 22:43:42
Postat av: Amanda påå var det inlägget ifrån ;) haha glömde (a)

2009-05-13 @ 22:45:13
URL: http://petterssona.blogg.se/
Postat av: Anna Wanqvist

hahahaha nice :D oki:) haha ja det var nice ju :)<333

2009-05-14 @ 14:02:10
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0