Stuck inside

Dagen har gått snabbt och gjort jävligt ont.
Ryggen värker fan hela tiden, och blåsan i munnen gör så sjukt jävla ont. och läppen har spruckit för att jag vet inte varför. damp. gör ont att le.
Lyssnat på ashley simpson hela dagen, my old idol.
Älskar hennes röst.



Läser en bok i skolan, hela klassen, för det är läsvecka.
den handlar om en klass, 9b, och dess elever.
Läste ut den redan idag, hatade den.
De handlar mest om att en tjej tar självmord.
Blev så sorgsen.
Tänkte på Beje då. De e jobbigt.
Fan vaja saknar dig. Önskar att du var kvar här.
Här du ska vara.. unge :( idag hade du vart 17 år och en månad.
Du fyllde ju år för en månad sen. Kommer du ihåg de...
Var på din plats och lämnade blommor och kort..
Jag vet att du såg oss
fan. älskar dig bästavän.
bvän bästis
love you friendó, på återseende
vänta på mig i himlen, för jag kommer en dag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0