Shoppaholic

Idag var jag inne i stan med mor, hämtade balklänningen! totalt kostade den 3200:- ... shit pommes.
Men den var sänkt från 5-6 tusen! Skitbra.
Men den får bli en surprise tills bilderna från balen kommer! :D
Efter det shoppade vi även för 3 papp också, hur nice som helst.
Så kom hem med: Balklänning, balskor, en kort jeanskjol, en blommig kort kjol, tre linnen turkos vitt mörkblått, stor tröja, 4 bh:ar, 3 trosor, jeansleggings... sen var det mer men kommer inte på nu :)
Nice dag.

Nu sitter jag home @ papi, vi har tittat på robinson och så, nu fick jag för mig att sätta mig här so did it.

"Du är ung men jag är yngre, kom&visa mig vägen fram
 - leva livet, kom så ska vi leva, leva livet!"


XOXOXOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0