Scream

Hejhejhallå.. Gårdagen spenderades med Kajsa hemma hos Matilda där det var kind of party.
Det var trevligt :). Kom hem runt två.. på nått vänster så kom min granne Linus med i bilden, så han och jag tog sällis hem. När vi går i början av huset så hör han någonting nerifrån nicksta, det är en skog mellan nicksta och vårat hus.
Så han blev skitskraj och frågade ifall jag hörde nått, men icke sa nicke jag hade fullt upp med att lukta på blommorna jag precis påkommit i rabatten(haha!).. Två sekunder senare, så hör vi vääääääärsta läskiga skriket alltså fyfan tror jag aldrig hört något så läskigt, det måste nog fan stå nått i NP i nästa nummer för det där det var inget vanligt skrik inte!:O Fyfan vad läskigt det lät, så vi kuuuuuta allt va vi hade in i varandras portar, slängde igen dörren öppnade vanliga dörren och låste fort som fan.
Det var lätt att sova också. PÖH. fyfan.

Jajja, idag hade jag planer på att åka till haninge med K och shoppa lite saker.. men så blevre icke, jag får åka in imorgon istället.
Dagens innehåll vet jag inte riktigt ännu, inga ute aktiviteter iallafall, detta jävla väder säger jag bara. Fysatan!
Men snart är det sommar.
I helgen är det ösmo marknad också. Fasen vad mysigt!:)
Och på Söndag ska jag och en kompis, Mergim ut och fota lite.

Men uppdaterar nog later... have a nice day
xoxo, Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0