My monday

Godkväll readers!
Dagen har glidit på som få, jag vaknade sent som vanligt och sprang till skolan.
En arg mentor(som vanligt dock), ger mig skäll och jag säger att det icke ska upprepas.
"-Det har man ju hört förut" . Alltså, ärligt! Jag försöker, kan dom inte uppmuntra då istället?
Man blir ju så jäklans irriterad när en lärare är ironisk och himlar med ögonen, man vill ju bara gå fram och ge dom en smäll på käften! Men så går det ju inte till, neej.
Aja, lektionerna var som vanligt, ganska sega& tråkiga. Slutade med idrott, spelade tennis.
Efter skolan gick jag hem, städade lite sen träffade jag Rebecka.
När hon tog bussen hem cyklade jag ner på centrum och solade lite.
Behöver få lite färg tills balen! Så jag ser någorlunda brun ut till min ljusa klänning. :)

Kvällen har spenderats rastlöst, städat och sprungit runt.
Jag är verkligen världens jobbigaste ibland. Måste alltid ha någonting att göra.
Och jag kan berätta för er att Julia, min käre vän har fått sina damp då&då på mig för detta.
Men that's just me, vill göra nått hela tiden. Ni vet mitt motto? Leva dagen som det voro den sista!
Den stämmer bra på mig. :))))
Lägger in några bilder jag tagit med camen för en stund sen, så kan man ju kalla det dagens bild? Eller nått!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0