My blog not anyone others

Jag orkar inte skriva sådär sofistikerat som alla skriver. Gud jag orkar verkligen inte använda massa konstiga ord, uttrycka mig med vissa stavelser och lalalalala för att låta smartare. Nej det är verkligen inte min grej.
Så skiter i det.
Iallafall, dagen har vart väldigt händelserik. Okej kanske inte VÄLDIGT, men helt okej.
Många skratt!
Åt både as sköna och patetiska saker.
Var i skolan, hahaha fick uppleva massa roliga syner. Orkar verkligen inte yttra mig om det ;D Men det var skönt att se, som en lättnad. Release. Haha i'm fucking released. Puss på DET!
Efter skolan träffade jag Kajsa, senare kom Matilda. Vi softade hos mig, sen tog vi tåget till nynäsgård för att gå till ica och köpa chips. Sen till shell, sen gick vi. Stannade ute, det var sjukt skönt väder. Varken för varmt eller för kallt. Fotade lite.. aa, softade helt enkelt! Lägger upp dem.

lovelovelove

Jag och Kajsa. Visst är jag ganska brun ? :D

Kajsa, Jag, Matilda. :)

Jag och Kajsa softar! haha :D

i'll be in touch

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 18:41:53
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0