ladies and gentlemen's

heyyyyy! idag kom jag sent till skolan PGA attt jag kände mig sjuk! helt värdelöst!
Men så bra som jag är gick det över. NICE!
Vi hade nationella prov i NO! Verkligen helt onödigt. Betyget kunde inte sänkas. Bara höjas. Och jag bryr mig verkligen 0 om mina NO betyg. Så satt nästan där i onödan.
Efter det hade vi mentor, softade lite sen slutade vi.
Gick med Elli ner på centrum och solade, sen softade vi ute med glass och grejer :)
Sen kom jag hem runt sex, har fixat och trixat, städat som fan! Mitt rum ser ut som ett i ikea katalogen nu ffs ;).
Kvällen vet jag inte vad som händer! Inte mycket antar jag:) Det är ju tydligen euro vision song contest nu.. Kanske ska glutta på det? We'll seee we'll see.
Grymt taggad på att festa och dansa och aaa allt! Hoppas det blir sånt i helgen, på livet är en fest.
Bara hoppas, bild från idag kommer! PUSS

På rasten efter No lektionen,
Från vänster. Tina, Lite av Elli, Katti, Jag & Natta :)

Kommentarer
Postat av: Beciiie

snyggingar! :)

2009-05-15 @ 09:26:15
URL: http://cruckets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0