Kritiker

Jag fick hyffsat mycket kritik på mitt lilla agressions-inlägg om min definition av fjortis/fjortisar.

Men helt ärligt, ni anonyma kommenterare, jag ser mig verkligen inte i denna beskrivning jag gav.
Tuperat uppklippt hår, nej. Konstigt smink, nej.
Dessa förkortningar. måste definera: gmn(gumman),dt(det) osv osv. Så pratar/skriver inte jag.
Dessa jobbiga skrik, jag sitter inte och skriker för att någon snubbe slår till mig jättelöst på armen
Dessa uttal, Ja uttalning av ord på ett väldigt fult sätt.
Dessa kaxiga beteenden, om en lärare eller en vuxen person säger nått man stör sig på, skriker inte jag till, ger värsta bimbo-blicken och lägger någon absurt töntig kommentar. Nej det gör jag verkligen inte.
Bitch-attityder. , Ja ungefär som texten ovan, i kursiv text.

Tuperat uppklippt hår, konstigt smink, dessa förkortningar, dessa jobbiga skrik, dessa uttal, dessa påhittade ord, dessa kaxiga beteenden, bitch-attityder osv.

Ville bara klara ut, orkade verkligen inte kommentera nere på den där kommentera-listan längre.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0