kom säger dom

Har inte hunnit skriva någonting under helgen eller efter, det har vart Livet Är En Fest hela helgen och efter det har jag bara vart så sjuuuuuuuuukt trött! Shit pommes. Men det var iallafll grymt jävla kul! Ett minne 4life.
Idag har jag gått i skolan, as usual, fyfan. FAST sista tiden är endå nice, man märker att alla vet att det är sista tiden med klass 9b :). Så det är soft!
Efter skolan drog jag & Elli ner till centrum o solade..hahahaha lagg solarium nr 1 ! La in 25 och dombara försvann:O vi stog och banka på automatgrejen ringde nummer och grejer men inget funka haa... det slutade iaf med ett nytt solkort och 18 minuters aktiv solning. HAHA.!
A och nu softar jag bara. funtar på att städa lite. vene!

DAGENS LÅT : FAMILJEN - KOM SÄGER DOM

xoxoxoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0