Hälsomånad startad

Nu har jag bestämt mig för att i en månad framåt ska mitt liv vara so damn good för hälsan.
Jag ska motionera dagligen, antingen powerwalk eller ut och jogga.
Jag ska äta nyttigt, dvs inget godis eller andra fettrika saker.
Cykeln varje dag till skolan och inte äta ute någonting.
FAN VA NICE! tror ni jag kan hålla det?



Dagen idag har iallafall vart helt okej, vaknade med världens magvärk:s Damp, så stannade hemma tills lunchen. Sen gick jag till skolan och softaaaaaaaaaaaaaaaaa! Slutade kvart över två. NICE.
Efter skolan gick jag och filip till syslöjden och fixade lite saker, pratade skit och vid halv fyra drog jag hem.
Och efter det har jag vart ute och sprungit, runt nicksta. Suttit ute och solat, läst.
Nu ska jag ta fram symaskinen och fixa lite saker!

PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0