golfarN

Onsdag idag. Den sjätte. Vill gratulera Elli som fyller 17 också.

Idag var det exakt tre månader sedan jag såg bästavän.
När vi var inne på bårhuset.
Kommer aldrig glömma den sista gången.. Fyfasen. Första, sjätte & tjugosjunde februari kommer jag aldrig glömma. Som ristade in i mitt huvud. 1a februari var dagen du försvann i nattens mörker i den där förbaskade bilen.. sjätte var när jag såg dig.. tjugosjunde var din begravning.
Ush, sorgens månad föralltid.. Saknar dig bvän<3.


Men ja.. dagen igenom. Vaknade 07:56 kom till skolan 08:14. nice? då hade vi bild.
Gjorde klart min målning som ska ut på utställning imorgon, det är en bil som kommer mot en snabbt i mörkret.
Det är min syn på hur Bejes bil såg ut den där natten.
Efter det softade vi i skolan bara, sista lektionen hade vi profil.
Jag, Natta, Albin, Matte & Davy har golf så vi åkte upp till körunda med peter&mange och fick någon tränare och golfade. Det var fan asroligt! Slog 100 meter efter något slag, gud så stolt jag blev haha.. nej men ärligt hoppas det går bra i fortsättningen med det, för det var grymt kul:).
Sen efter det åkte vi hem, jag åkte ner till centrum, solade, sen hem. Och NU sitter jag här.
Händer idag?
Kommer bilder från golfen och skolan snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0