claassstrip

Kom hem för ca en och en halv timme sen! Ja, från "klassresan" till solön... DET VAR AS MYSIGT :D
Vi paddlade dit igår morse, tog ca två timmar:o det var sjukt jobbigt i början men sen kom man in i det!
När vi kom fram blev det väl tjaffs som vanligt eftersom tjejer och killar var tvugna att ha egna rum eller vad fan de snackades om.. vet inte ;p men så blev det väl inte endå.
Sen åt vi lunch, alla softade, låg och solade och sprang runt. Som småbarn.. ahhaha , :D
Sen kastade davy MED FLERA bollen i vattnet(inte med flit såklart) så marcus tog sig an en singel-kajak och paddlade ut för den. TROR NI INTE HAN VÄLTER ELLER? hahaha och gubben som var instruktör eller nått sa innan vi åkte att det har aldrig hänt att någon ramlat i, det är verkligen  nästan omöjligt.
Haha han kom upp direkt med huvudet med värsta minen som verkligen skrek kallt! HAHA!!!
Sen gled vi ut med båten, mötte min kusin david med hans "wakeboard båt" och några åkte:) sen var det grillning av hamburgare machmellows(stavning) med mera.. mysigt. Sen någon typ av femkamp, mitt lag vann. hahaha. yey.
=Godis.
Sen var vi så roliga att idén sanning & konsekvens kom upp.. hahaa så vi körde väl det i stort sätt hela kvällen:P Haha.
Idag har alla sovit rätt mycket. Filip kom in skrikandes imorse GOD MORGON GOD MORGOOOOOOOOOOOOOON ! DAMP. aja. så jag JAG JAG JAG gickk upp HALV ÅTTA? alltså shit pommes gått upp fett tidigt de senaste dagarna.helt sickt.
Aja sen la vi oss igen typ:O hahaha. Sen åt vi korv med bröd och softade, tog massa grupp bilder och sen paddlade hem.. ALLTSÅ DET VAR SÅ SJUKT LÄSKIGT!
igår var det helt vindstilla, idag var det vågor och hela skiten! Fyfan vad jag och Natta höll på att välta hela tiden:p alla gjorde det.. shit pommes scary var det. Men det var med vind sen i slutet så då var det soft, vi sjöng massa låtar hahahaha och ja. Sen kom vi hem till hamvik eller vad man ska säga, bytte kläder för man var helt jävla dyngblöt.
Fixade och trixade sen fick jag och Jojo skjuss av hennes mor Lena hem.
När jag kom hem la jag mig på balkongen och solade :) hade ingen sololja. Men jag blev rödflammig endå;p haha + tusen fräknar.
Och juste, någon som vet nått sorts av grejs man blir brunare av? t.ex vatten med ngt i ? eller vad som helst!

Kommer fett med bilder sen, för ericas pappa hade med sig system kamera och den blev det många bilder på.
Nu är jag hungrig som faaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
foodtime

XOXO

Kommentarer
Postat av: stephanie

kastanje vatten:)

2009-05-27 @ 19:23:30
URL: http://ohstefanie.blogg.se/
Postat av: Anna W

fan va nice:D

2009-05-27 @ 19:58:42
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kokosolja (: det finns på ica den heter typ hawaiian tropic -tanning oil brun flaska :P

2009-05-27 @ 20:09:16
Postat av: Anonym

kokosolja, ä bra och luktar gott =)

2009-05-27 @ 20:37:54
Postat av: Anna W

great, tack så mycket:D

2009-05-27 @ 22:42:02
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0