weeeekend

Idag är det fredag! Blir inte direkt livlig fredag. Är hos pappa nu. han har kommit hem från sitt jobb i skåne och är hemma över helgen, så är här idag tills imorgon. Imorgon ska jag åka till ikea med mor, köpa lite saker. bl.a min nya säng:) as nice!
Sen vet jag inte vad som händer. Verkar lite OP.

Idag träffade jag k & j (kan nästan säga som vanligt) och vi snackade en massa. nu har vi börja ta tag i det här med stockholmsveckorna i båstad v.28 och gotland v.29 i sommar. snart är stugan bokad och allt är klart för att åka:D Hur nice som helst! Fett jävla taggad.

Vi ska ju till åre på påsklovet också, kommer bli sjukt skönt att komma bort. Vi ska mysa, röja och göra vad allt som kommer oss i vägen. De ska bli så jäkla kul! Men nu ska jag fixa dipp och skära gurka. Goott:D
Hare nice! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0